Kérlek, jelentkezz be az űrlap kitöltéséhez!
×
Kaptál már defektet? Megoldottad ott az út szélén, vagy kellett hozzá segítség? Volt már, hogy nem indult az autód, vagy meghibásodott útközben? Hagytad már el a slusszkulcsodat?
A MyCar gépjármű asszisztencia biztosítás segít, ha bajba kerülsz! A csoportos biztosításhoz csatlakozva igénybe tudod venni azokat a vészhelyzeti szolgáltatásokat, amelyek segítenek, ha bajba kerülsz az utakon. A szolgáltatásokat évente egyszer tudod igénybe venni, de bármikor köthetsz új szerződést is! 60 perces időgarancia (ami külföldön is csak 120 perc)!
24 órás CALL CENTER: telefonos segítségnyújtás, vésztolmácsolás
Útvonal és utazási tanácsadás, üzenetközvetítés
AUTO ASZISZTENCIA | Havi / éves díj: | 900 Ft | 10 000 Ft |
Útvonal és utazási tanácsadás, üzenetközvetítés
Esemény | Szolgáltatás (évente max. 1 alkalommal) | ||
belföldön | külföldön | ||
üzemzavar meghibásodás baleset lopás rongálás |
helyszíni javító küldése 45/120 percen belül | 20 000 Ft | 200 € |
szállítás autómentővel, tárolás | 75 000 Ft | 250 € | |
kulcs elvesztés, zárnyitás, javítás | 20 000 Ft | 150 € | |
kölcsön gépjármű max. 3 napra, vagy | 14 500 Ft/nap | 150 €/nap | |
szállás max. 3 napra, vagy | 10 000 Ft/éj | 150 €/éj | |
kisegítő ellátás + továbbutaztatás szervezése | 30 000 Ft | 200 € |
Csomagdíj, ha mindkét terméket egyszerre megveszi | havi díj: 1 500 Ft | éves díj: 17 200 Ft |
Tudomásul veszem, hogy:
- a szolgáltatás kizárólag a biztosított gépjármű üzemzavara; önhibából eredő meghibásodása; közlekedési balesete; lopása és rongálása miatti biztosítási események kapcsán vehető igénybe.
- a szolgáltatás területi hatálya: Európa földrajzi határa: Európának minősül Oroszország az Uráltól nyugatra, Törökország földrajzilag Európához tartozó része, valamint Albánia, Andorra, Ausztria, Belgium, Bosznia Hercegovina, Bulgária, Cseh Köztársaság, Dánia, Egyesült Királyság, Észtország, Finnország, Franciaország, Gibraltár, Görögország, Hollandia, Horvátország, Írország, Lengyelország, Lettország, Lichtenstein, Litvánia, Luxemburg, Macedónia, Magyarország, Moldova, Monaco, Montenegró, Németország, Norvégia, Olaszország, Portugália, Románia, San Marino, Spanyolország, Svájc, Svédország, Szerbia, Szlovák Köztársaság, Szlovénia, Ukrajna, Vatikán.
- a Szerződő a biztosítási díj mindenkori összegét rám, mint nyilatkozatot tevő Biztosítottra áthárítja, a fizetés az általam választott gyakorisággal, havi részletekben vagy évente egy összegben, hitel-, illetve bankkártyáról, rendszeresen, a csatlakozás során adott megbízás alapján történik. Éves díj havi díjfizetési gyakoriság esetén: 10 800 Ft (900 Ft/hó); Éves díj éves díjfizetési gyakoriság esetén: 10 000 Ft
- a Biztosító kockázatviselése a Biztosított vonatkozásában a csatlakozási nyilatkozat megtételét követő nap 0 órakor kezdődik.
- a Biztosító a kockázatviselés kezdetétől számítva 1 (egy) napos várakozási időt köt ki. Ha a biztosítási esemény a várakozási idő alatt következik be, a Biztosító a szolgáltatásra nem köteles
- a díjfizetés kezdete a csatlakozást követő hónap első napja, de a választott díjfizetési gyakoriság szerinti első díj jelen nyilatkozat megtételekor fizetendő;
- a szolgáltatást, a Biztosító kiszervezett tevékenységként, a Help 24 Assistance Kft (1091 Budapest, Üllői út 1.) és az SOS Hungary Assistance Kft. (1039 Budapest, Szentendrei út 301.) szolgáltatókkal (továbbiakban: Szolgáltató) együttműködve nyújtja;
- a biztosítási jogviszony tartama határozatlan, és a tartamon belül biztosítási időszakokra oszlik. A biztosítási időszak 1 év, amely a kockázatviselés kezdetét követő hónap első napján veszi kezdetét és a biztosítási évfordulót megelőző nap végén fejeződik be. A biztosítási évforduló minden évben a kockázatviselés kezdetét követő hónap első napja;
- a biztosítási időszak végével - a Szerződő 2120 Dunakeszi, Veres Péter utca 4. postacímére vagy a lemondas@petu.hu e-mail címre a biztosítási időszak végét megelőző 30. napig elküldött írásbeli nyilatkozattal - a csoporttagságomról lemondhatok;
- Tudomásul veszem, hogy a Szerződő a Biztosítás létrejöttéhez, módosításához, állományban tartásához, a biztosítási szolgáltatás nyújtásához szükséges mértékben a személyes adataimat a Biztosító részére átadja, valamint, a Biztosító a biztosítási szolgáltatás nyújtásához szükséges személyes adataimat a Szolgáltató részére átadja.
- Tudomásul veszem, hogy az adatkezelésre vonatkozó általános tájékoztató a Biztosító www.aegon.hu/adatbiztonsag oldalán, míg a csoportos biztosításokra vonatkozó adatvédelmi tájékoztató a www.aegon.hu/petu oldalán található meg.
×
MyHome lakás asszisztencia biztosítással sok problémára kap egy olcsó és megbízható megoldást, időbeni garanciákkal!
Volt már csőtörésed? Lyukadt már ki a radiátorod? Ugrott már ki a mosógép csöve a lefolyóból, és árasztotta el a lakást a mosógép? Dugult már el a lefolyód, és öntött el mindent a víz? Kellett már napokat várnod törött üveggel, míg odaér az üveges, kint meg röpködtek a mínuszok? Ment már el az áram viharban úgy, hogy utána napokig nem is tudták megcsinálni? Törött-e már bele a zárba kulcsod? Állt már le a fűtés hideg napokon? Volt már, hogy napokig nem tudtál fürödni, mert nem volt melegvíz? Bontotta meg a tetőt a vihar, és áztál már be emiatt? Költözött már méh, vagy darázsraj a padlásodra? Hogyan oldottad meg ezeket a helyzeteket, kellett hozzá segítség?
A MyHome lakás asszisztencia biztosítás segít, ha bajba kerülsz! A csoportos biztosításhoz csatlakozva igénybe tudod venni azokat a vészhelyzeti szolgáltatásokat, amelyek segítenek, ha bajba kerülsz az otthonodban.
24 órás CALL CENTER: szakiparos ajánlása, 12 órán belüli kiszállás
5 000 Ft kötbért fizet a szolgáltató, ha a szakiparos nem ér oda időben
Volt már csőtörésed? Lyukadt már ki a radiátorod? Ugrott már ki a mosógép csöve a lefolyóból, és árasztotta el a lakást a mosógép? Dugult már el a lefolyód, és öntött el mindent a víz? Kellett már napokat várnod törött üveggel, míg odaér az üveges, kint meg röpködtek a mínuszok? Ment már el az áram viharban úgy, hogy utána napokig nem is tudták megcsinálni? Törött-e már bele a zárba kulcsod? Állt már le a fűtés hideg napokon? Volt már, hogy napokig nem tudtál fürödni, mert nem volt melegvíz? Bontotta meg a tetőt a vihar, és áztál már be emiatt? Költözött már méh, vagy darázsraj a padlásodra? Hogyan oldottad meg ezeket a helyzeteket, kellett hozzá segítség?
A MyHome lakás asszisztencia biztosítás segít, ha bajba kerülsz! A csoportos biztosításhoz csatlakozva igénybe tudod venni azokat a vészhelyzeti szolgáltatásokat, amelyek segítenek, ha bajba kerülsz az otthonodban.
LAKÁS ASSZISZTENCIA | Havi / éves díj: | 800 Ft | 9 000 Ft |
5 000 Ft kötbért fizet a szolgáltató, ha a szakiparos nem ér oda időben
Esemény | Szolgáltatás | ||
víz- gáz- fűtés szerelés gázkészülék szerelés villanyszerelés duguláselhárítás zárszerelés üvegezés tetőfedés | egyszeri kiszállási díj, munkadíj, anyagköltség | évente maximum 3 eseményre | 50 000 Ft-ig |
csőtörés során elfolyt víz | vízszámlával igazolt többletfogyasztás | évente maximum 1 alkalommal | 32 000 Ft-ig |
kockázati események miatt veszélyessé vált növények, növényi részek eltávolítási- és elszállítási-, és a nem háziállatok által okozott károk helyreállítási, valamint a darázsfészek eltávolításának költségei | számlával igazolt költségek | eseményenként | 50 000 Ft-ig |
Tudomásul veszem, hogy:
- a Szerződő a biztosítási díj mindenkori összegét rám, mint nyilatkozatot tevő Biztosítottra áthárítja, a fizetés az általam választott gyakorisággal, havi részletekben vagy évente egy összegben, hitel-, illetve bankkártyáról, rendszeresen, a csatlakozás során adott megbízás alapján történik. Éves díj havi díjfizetési gyakoriság esetén: 9 600 Ft (800 Ft/hó); Éves díj éves díjfizetési gyakoriság esetén: 9 000 Ft
- a Biztosító kockázatviselése a Biztosított vonatkozásában a csatlakozási nyilatkozat megtételét követő nap 0 órakor kezdődik.
- a Biztosító a kockázatviselés kezdetétől számítva 1 (egy) napos várakozási időt köt ki. Ha a biztosítási esemény a várakozási idő alatt következik be, a Biztosító a szolgáltatásra nem köteles.
- a díjfizetés kezdete a csatlakozást követő hónap első napja, de a választott díjfizetési gyakoriság szerinti első díj jelen nyilatkozat megtételekor fizetendő;
- a szolgáltatást, a Biztosító kiszervezett tevékenységként, a Help24 Assistance Kft. (1091 Budapest, Üllői út 1.) szolgáltatóval (továbbiakban: Szolgáltató) együttműködve nyújtja;
- a biztosítási jogviszony tartama határozatlan, és a tartamon belül biztosítási időszakokra oszlik. *A biztosítási időszak 1 év, amely a kockázatviselés kezdetét követő hónap első napján veszi kezdetét és a biztosítási évfordulót megelőző nap végén fejeződik be. A biztosítási évforduló minden évben a kockázatviselés kezdetének napja;
- Tudomásul veszem, hogy a Szerződő a Biztosítás létrejöttéhez, módosításához, állományban tartásához, a biztosítási szolgáltatás nyújtásához szükséges mértékben a személyes adataimat a Biztosító részére átadja, valamint, a Biztosító a biztosítási szolgáltatás nyújtásához szükséges személyes adataimat a Szolgáltató részére átadja.
- Tudomásul veszem, hogy az adatkezelésre vonatkozó általános tájékoztató a Biztosító www.aegon.hu/adatbiztonsag oldalán, míg a csoportos biztosításokra vonatkozó adatvédelmi tájékoztató a www.aegon.hu/petu oldalán található meg.
×
Kaptál már defektet? Megoldottad ott az út szélén, vagy kellett hozzá segítség? Volt már, hogy nem indult az autód, vagy meghibásodott útközben? Hagytad már el a slusszkulcsodat?
A MyCar gépjármű asszisztencia biztosítás segít, ha bajba kerülsz! A csoportos biztosításhoz csatlakozva igénybe tudod venni azokat a vészhelyzeti szolgáltatásokat, amelyek segítenek, ha bajba kerülsz az utakon. A szolgáltatásokat évente egyszer tudod igénybe venni, de bármikor köthetsz új szerződést is! 60 perces időgarancia (ami külföldön is csak 120 perc)!
24 órás CALL CENTER: telefonos segítségnyújtás, vésztolmácsolás
Útvonal és utazási tanácsadás, üzenetközvetítés
MyHome lakás asszisztencia biztosítással sok problémára kap egy olcsó és megbízható megoldást, időbeni garanciákkal!
Volt már csőtörésed? Lyukadt már ki a radiátorod? Ugrott már ki a mosógép csöve a lefolyóból, és árasztotta el a lakást a mosógép? Dugult már el a lefolyód, és öntött el mindent a víz? Kellett már napokat várnod törött üveggel, míg odaér az üveges, kint meg röpködtek a mínuszok? Ment már el az áram viharban úgy, hogy utána napokig nem is tudták megcsinálni? Törött-e már bele a zárba kulcsod? Állt már le a fűtés hideg napokon? Volt már, hogy napokig nem tudtál fürödni, mert nem volt melegvíz? Bontotta meg a tetőt a vihar, és áztál már be emiatt? Költözött már méh, vagy darázsraj a padlásodra? Hogyan oldottad meg ezeket a helyzeteket, kellett hozzá segítség?
A MyHome lakás asszisztencia biztosítás segít, ha bajba kerülsz! A csoportos biztosításhoz csatlakozva igénybe tudod venni azokat a vészhelyzeti szolgáltatásokat, amelyek segítenek, ha bajba kerülsz az otthonodban.
24 órás CALL CENTER: szakiparos ajánlása, 12 órán belüli kiszállás
5 000 Ft kötbért fizet a szolgáltató, ha a szakiparos nem ér oda időben
AUTO ASZISZTENCIA | Havi / éves díj: | 900 Ft | 10 000 Ft |
Útvonal és utazási tanácsadás, üzenetközvetítés
Esemény | Szolgáltatás (évente max. 1 alkalommal) | ||
belföldön | külföldön | ||
üzemzavar meghibásodás baleset lopás rongálás |
helyszíni javító küldése 45/120 percen belül | 20 000 Ft | 200 € |
szállítás autómentővel, tárolás | 75 000 Ft | 250 € | |
kulcs elvesztés, zárnyitás, javítás | 20 000 Ft | 150 € | |
kölcsön gépjármű max. 3 napra, vagy | 14 500 Ft/nap | 150 €/nap | |
szállás max. 3 napra, vagy | 10 000 Ft/éj | 150 €/éj | |
kisegítő ellátás + továbbutaztatás szervezése | 30 000 Ft | 200 € |
Csomagdíj, ha mindkét terméket egyszerre megveszi | havi díj: 1 500 Ft | éves díj: 17 200 Ft |
Volt már csőtörésed? Lyukadt már ki a radiátorod? Ugrott már ki a mosógép csöve a lefolyóból, és árasztotta el a lakást a mosógép? Dugult már el a lefolyód, és öntött el mindent a víz? Kellett már napokat várnod törött üveggel, míg odaér az üveges, kint meg röpködtek a mínuszok? Ment már el az áram viharban úgy, hogy utána napokig nem is tudták megcsinálni? Törött-e már bele a zárba kulcsod? Állt már le a fűtés hideg napokon? Volt már, hogy napokig nem tudtál fürödni, mert nem volt melegvíz? Bontotta meg a tetőt a vihar, és áztál már be emiatt? Költözött már méh, vagy darázsraj a padlásodra? Hogyan oldottad meg ezeket a helyzeteket, kellett hozzá segítség?
A MyHome lakás asszisztencia biztosítás segít, ha bajba kerülsz! A csoportos biztosításhoz csatlakozva igénybe tudod venni azokat a vészhelyzeti szolgáltatásokat, amelyek segítenek, ha bajba kerülsz az otthonodban.
LAKÁS ASSZISZTENCIA | Havi / éves díj: | 800 Ft | 9 000 Ft |
5 000 Ft kötbért fizet a szolgáltató, ha a szakiparos nem ér oda időben
Esemény | Szolgáltatás | ||
víz- gáz- fűtés szerelés gázkészülék szerelés villanyszerelés duguláselhárítás zárszerelés üvegezés tetőfedés | egyszeri kiszállási díj, munkadíj, anyagköltség | évente maximum 3 eseményre | 50 000 Ft-ig |
csőtörés során elfolyt víz | vízszámlával igazolt többletfogyasztás | évente maximum 1 alkalommal | 32 000 Ft-ig |
kockázati események miatt veszélyessé vált növények, növényi részek eltávolítási- és elszállítási-, és a nem háziállatok által okozott károk helyreállítási, valamint a darázsfészek eltávolításának költségei | számlával igazolt költségek | eseményenként | 50 000 Ft-ig |
Tudomásul veszem, hogy:
- a Biztosító kockázatviselése a Biztosított vonatkozásában a csatlakozási nyilatkozat megtételét követő nap 0 órakor kezdődik.
- a Biztosító a kockázatviselés kezdetétől számítva 1 (egy) napos várakozási időt köt ki. Ha a biztosítási esemény a várakozási idő alatt következik be, a Biztosító a szolgáltatásra nem köteles.
- a Szerződő a biztosítási díj mindenkori összegét rám, mint nyilatkozatot tevő Biztosítottra áthárítja, a fizetés az általam választott gyakorisággal, havi részletekben vagy évente egy összegben, hitel-, illetve bankkártyáról, rendszeresen, a csatlakozás során adott megbízás alapján történik. Éves díj havi díjfizetési gyakoriság esetén: 18 000 Ft (1 500 Ft/hó) Éves díj éves díjfizetési gyakoriság esetén: 17 200 Ft
- a díjfizetés kezdete a csatlakozást követő hónap első napja, de a választott díjfizetési gyakoriság szerinti első díj jelen nyilatkozat megtételekor fizetendő;
- a biztosítási jogviszony tartama határozatlan, és a tartamon belül biztosítási időszakokra oszlik. A biztosítási időszak 1 év, amely a kockázatviselés kezdetét követő hónap első napján veszi kezdetét és a biztosítási évfordulót megelőző nap végén fejeződik be. A biztosítási évforduló minden évben a kockázatviselés kezdetét követő hónap első napja;
- a biztosítási időszak végével - a Szerződő 2120 Dunakeszi, Veres Péter utca 4. postacímére vagy a lemondas@petu.hu e-mail címre a biztosítási időszak végét megelőző 30. napig elküldött írásbeli nyilatkozattal - a csoporttagságomról lemondhatok;
- a Biztosító az asszisztencia szolgáltatásokat kiszervezett tevékenységként a szolgáltató partnereivel (továbbiakban: Szolgáltatók)
- a gépjármű asszisztencia esetében az SOS Hungary Assistance Kft-vel (1039 Budapest, Szentendrei út 301.)
- a háztartási asszisztencia esetében a Help24 Assistance Kft-vel (1091 Budapest, Üllői út 1.) együttműködve nyújtja, - a Gépjármű asszisztencia szolgáltatás kizárólag a biztosított gépjármű üzemzavara; önhibából eredő meghibásodása; közlekedési balesete; lopása és rongálása miatti biztosítási események kapcsán vehető igénybe.
- a Gépjármű asszisztencia szolgáltatás területi hatálya: Európa földrajzi határa: Európának minősül Oroszország az Uráltól nyugatra, Törökország földrajzilag Európához tartozó része, valamint Albánia, Andorra, Ausztria, Belgium, Bosznia Hercegovina, Bulgária, Cseh Köztársaság, Dánia, Egyesült Királyság, Észtország, Finnország, Franciaország, Gibraltár, Görögország, Hollandia, Horvátország, Írország, Lengyelország, Lettország, Lichtenstein, Litvánia, Luxemburg, Macedónia, Magyarország, Moldova, Monaco, Montenegró, Németország, Norvégia, Olaszország, Portugália, Románia, San Marino, Spanyolország, Svájc, Svédország, Szerbia, Szlovák Köztársaság, Szlovénia, Ukrajna, Vatikán.
- Tudomásul veszem, hogy a Szerződő a Biztosítás létrejöttéhez, módosításához, állományban tartásához, a biztosítási szolgáltatás nyújtásához szükséges mértékben a személyes adataimat a Biztosító részére átadja, valamint, a Biztosító a biztosítási szolgáltatás nyújtásához szükséges személyes adataimat a Szolgáltatók részére átadja.
- Tudomásul veszem, hogy az adatkezelésre vonatkozó általános tájékoztató a Biztosító www.aegon.hu/adatbiztonsag oldalán, míg a csoportos biztosításokra vonatkozó adatvédelmi tájékoztató a www.aegon.hu/petu oldalán található meg.