Autó asszisztencia kérdések

Üres sor, ne töröld

Your content goes here. Edit or remove this text inline or in the module Content settings. You can also style every aspect of this content in the module Design settings and even apply custom CSS to this text in the module Advanced settings.

Melyik gépjármű van biztosítva?

A Belépési nyilatkozaton megjelölt, érvényes hatósági jelzésekkel és dokumentumokkal ellátott személygépjármű, 3,5 tonnát meg nem haladó megengedett össztömegű tehergépjármű vagy motorkerékpár.

Ki veheti igénybe a szolgáltatást?
  1. A gépjármű tulajdonosa, üzembentartója
  2. A gépjármű vezetője, aki rendelkezik a tulajdonos, üzembentartó engedélyével
  3. A gépjármű utasai a hivatalosan engedélyezett és a gyártó által előírt létszámig.
Mit kell tennem, ha eladtam az autómat?

Ebben az esetben kérje a biztosítás megszüntetését, és online igényelje új gépjárművére az új asszisztencia biztosítását!

Hol érvényes a MyCar biztosításom?

A szolgáltatás területi hatálya: Magyarország, valamint Európa földrajzi határa: Európának minősül Oroszország az Uráltól nyugatra, Törökország földrajzilag Európához tartozó része, valamint Albánia, Andorra, Ausztria, Belgium, Bosznia Hercegovina, Bulgária, Cseh Köztársaság, Dánia, Egyesült Királyság, Észtország, Finnország, Franciaország, Gibraltár, Görögország, Hollandia, Horvátország, Írország, Lengyelország, Lettország, Lichtenstein, Litvánia, Luxemburg, Macedónia, Moldova, Monaco, Montenegró, Németország, Norvégia, Olaszország, Portugália, Románia, San Marino, Spanyolország, Svájc, Svédország, Szerbia, Szlovák Köztársaság, Szlovénia, Ukrajna, Vatikán.

Számít az autó életkora?

Bármilyen korú és típusú autóra (3,5 t össztömegig) tud asszisztencia biztosítást igényelni.

Mire figyeljek mikor nem fizet a biztosító? Mik a kizárások, mentesülések?

A biztosítási fedezet nem terjed ki az alábbiakra: autóversenyben való részvételre, arra való felkészülésre, edzésre; a Biztosított Jármű közúton kívüli egyéb helyszínen, forgalom elől lezárt közúton bekövetkező balesetére vagy menetképtelenné válására; a Biztosított Jármű végleges helyreállítását szolgáló javítási és karbantartási költségekre; az üzemanyagköltségre; az alkatrészköltségre; az egyéb biztosítás alapján (például casco, kötelező gépjármű-felelősségbiztosítás, egyéb felelősségbiztosítás) megtérülő károkra; a Szolgáltató előzetes hozzájárulása nélkül igénybe vett szolgáltatásokra; a kárral összefüggésben kiszabott bírságokra, büntetésekre, az ezekkel kapcsolatos költségekre, és az egyéb következményi károkra; gépjárműben szállított javak pótlási, javítási költségeire; stb. Kérjük olvassa el az Általános Szerződési Feltételeket!

Hány alkalommal vehetem igénybe a szolgáltatásokat káresemény esetén?

A Biztosító térítésének felső határa limitált, évente 1 alkalommal, a megadott limitösszegekig terjed.

De újra köthető.

Mire vonatkozik a Mycar biztosítás?

A gépjármű asszisztencia szolgáltatás akkor vehető igénybe, ha a jogszerűen és a jogszabályi, valamint műszaki, karbantartási előírások betartásával használt Biztosított Jármű üzemzavar/önhiba/közlekedési baleset/lopás, rongálás okok valamelyikének bekövetkezése miatt működésképtelenné, a vonatkozó előírások alapján a közúti forgalmi használatra alkalmatlanná, vagy a Biztosított számára elérhetetlenné (lopás) válik, illetve megfelelően nem zárható.

Kárbejelentés Autó asszisztencia

Üres sor, ne töröld

Your content goes here. Edit or remove this text inline or in the module Content settings. You can also style every aspect of this content in the module Design settings and even apply custom CSS to this text in the module Advanced settings.

Hogyan tudom igénybe venni a gépjármű asszisztenciát?

Biztosítási esemény bejelentéséhez a Biztosított a Biztosító 24 órás telefonos ügyfélszolgálatát hívhatja, a +36-1-255-0637-as 24 órás élőhangos telefonszámon.

Mikor, hogyan fizet a biztosító?

A Biztosító az előzetes bejelentett és jóváhagyással igénybe vett szolgáltatások költségét téríti meg. Ha a javítás költsége / kiszállás belefér a limitbe, akkor az ügyfélnek nem kell fizetnie a helyszínen.

Külföldön hogyan működik a bejelentés?

Külföldön történt biztosítási esemény esetén ugyanúgy a +36-1-255-0637-as 0-24 órában hívható magyar nyelvű ügyfélszolgálaton teheti meg a bejelentést.

Milyen adatokat kell lejelentenem káresemény esetén?

A bejelentéskor a következő adatokat szükséges megadni: – Biztosított nevét, – a Biztosítás azonosítóját, – a meghibásodott Biztosított Jármű rendszámát, – a Biztosított Jármű kategóriáját, – a Biztosított elérhetőségét (telefonszám, stb.), – tájékoztatást a káresemény körülményeiről, – a káresemény pontos helyszínét és szükség esetén a Biztosított Jármű, illetve személy(ek) tartózkodási helyét, – személyekhez kötődő szolgáltatás (utazás, szállás) igénylése esetén az érintett Biztosítottak adatait.